20 березня 2015 р.

Науковий семінар вчителів історії

18 березня 2015 року на базі Тернопільського ОКІППО відбувся районний науковий семінар на тему «Формування предметних компетентностей та організація рефлексивної діяльності, активної комунікації та співпраці учнів у процесі вивчення курсу історії». Учасниками семінару стали: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри нової і новітньої історії та методики викладання історії  ТНПУ ім. В.Гнатюка, викладач кафедри педагогіки і психології ТОКІППО Ігнатенко Наталія Віталіївна; методист з навчальних дисциплін Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович; 24 учителі історії та правознавства Тернопільського району. Завданням зібрання було підвищення фахового рівня методистів і вчителів історії з даної проблеми.
Кандидат педагогічних наук Ігнатенко Наталія Віталіївна ознайомила учасників семінару з методичними інноваціями в системі сучасного уроку історії, які сприяють формуванню високої професійної компетентності педагогів. Методист з історії Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович виступив з питання «Використання ІКТ для активізації комунікації та співпраці у процесі вивчення курсу історії», розкрив питання використання педагогами району хмарних технологій навчання та використання презентаційного та мультимедійного матеріалу на уроках історії.
«Формування творчої особистості через форми і методи роботи на уроках історії (на прикладі 6 класу)» стало предметом виступу Кузишин Ліонії Володимирівни – вчителя історії Прошівської ЗОШ І-ІІ ст., керівник методичного обєднання вчителів історії району. Проблему «Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення курсу історії» розкрили Гошій Марія Іванівна – учитель Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Табас Надія Семенівна – вчитель Домаморицької ЗОШ І-ІІ ст..
          Підсумки семінару підбив методист Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович. Він, зокрема, зазначив, що добре помітно наскільки результативним є використання у навчально-виховному процесі сучасних інформаційних технологій, налагодження партнерських стосунків і творчих зв’язків між вчителем та учнями в процесі роботи. Учасники зібрання гідно оцінили напрацювання і досвід виступаючих вчителів історії з представленої теми. За підсумками районного семінару вироблено відповідні рекомендації і розміщено матеріали на БЛОЗІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ І ПРАВОЗНАВСТВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ.

ІКТ (Кльоц В.І.)

Немає коментарів:

Дописати коментар