Орієнтовна схема аналізу уроків історії та правознавства
Дата___________________
Учитель___________________ Предмет___________________________ Клас _____________
Тема уроку_______________________________________________________________________
Мета відвідування________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
№ п/п
|
Елементи уроку
|
Аналіз уроку
|
1.
|
Тип уроку
| |
Формування умінь і навичок
| ||
Комбінований урок
| ||
Нестандартна форма уроку
| ||
Перевірка знань
| ||
Засвоєння нових знань
| ||
Узагальнення та систематизації
| ||
Практична робота
| ||
2.
|
Готовність вчителя до уроку
| |
Чи наявні: календарний план, конспект?
| ||
Оснащеність уроку засобами демонстрації, наочними посібниками
| ||
3.
|
Структура і зміст уроку
| |
І. Організаційна частина уроку
| ||
Кількість учнів у класі: присутніх, відсутніх
| ||
Дисципліна на уроці: відмінна, добра, задовільна, погана, дуже погана
| ||
ІІ. Актуалізація знань учнів
| ||
Метод опитування: біля дошки, опитування по картках, ущільнене опитування, програмове опитування
| ||
Форма опитування: індивідуальне, групове, фронтальне, усне, письмове
| ||
Формування запитань: ясне, чітке, не чітке
| ||
Чи активізує вчитель розумову діяльність учнів?
| ||
Опитано учнів (кількість)
| ||
Виставлені оцінки
| ||
Правильність оцінок: правильно, завищено, неправильно, мотивування, не мотивовано
| ||
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
| ||
Оцінка важливості для учнів нового матеріалу
| ||
Вміння показати те, чого учні мають навчитися в ході уроку
| ||
Чи чітко визначити мету уроку?
| ||
ІV. Вивчення нового матеріалу
| ||
Науковий рівень: високий, задовільний, незадовільний
| ||
Послідовність і логічність висновків: чітка, слабка, відсутність послідовності взагалі
| ||
Зв'язок з життям, практикою: високий, низький, середній, відсутній
| ||
Мова вчителя: багата, грамотна, чиста, лаконічна, багатослівна, дохідлива, засмічена
| ||
Актуалізація знань учнів при поясненні нового матеріалу: кількість піднятих
| ||
Час, витрачений на відповіді
| ||
V. Підвищення осмислення засвоєння матеріалу
| ||
Забезпечення засвоєння зв’язку: усне опитування, розв’язування задач, письмове опитування, опитування з місця, програмове опитування
| ||
Засвоєння програмового матеріалу учнями: відмінне, добре, задовільне, слабке
| ||
Наочність: достатня, зайва, відсутня
| ||
Використання ІКТ та їх вид: кінофільми, презентації, діаграми, карти, картосхеми, звукозаписи, інше
| ||
Ефективність використання ІКТ: висока, добра, задовільна, низька.
| ||
Відповідність темі: повна, часткова, не відповідає
| ||
VІ. Підсумок уроку
| ||
Наявність підсумку, його відсутність
| ||
VІІ. Аналіз домашнього завдання
| ||
Чи здійснено пояснення?
| ||
Дотримано вимоги санітарних норм
| ||
Чи здійснено диференціацію?
| ||
4.
|
Раціональність витрати часу на різних етапах уроку
| |
Затрати часу на різні етапи (перегини)
| ||
5.
|
Міжпредметні зв’язки
| |
Здійснюються, не здійснюються, здійснюються формально
| ||
6.
|
Відгуки до уроку
| |
Позитивні
|
Негативні
| |
7.
|
Пропозиції по вдосконаленню уроку
| |
Відповідальний за вивчення
|
Підпис_________ ПІБ _____________________
| |
Ознайомлення вчителя
|
Підпис_________ ПІБ ______________________
|
дякую за гарну схему
ВідповістиВидалити