17 грудня 2014 р.

Системний підхід до історико-краєзнавчої роботи з педагогічними кадрами

        
       17 грудня 2014 року в Тернопільському ОКІППО відбувся обласний семінар-практикум на тему «Системний підхід до історико-краєзнавчої роботи з педагогічними кадрами Гусятинського району». Учасниками семінару стали методисти районних (міського) методичних кабінетів, Тернопільського КМЦ, які відповідають за викладання суспільних дисциплін. Завданням зібрання було підвищення фахового рівня методистів і вчителів історії з даної проблеми.
І теоретична, і практична частини заходу викликали велике зацікавлення.
Завідувач Гусятинського районного методичного кабінету Г.Й. Цвігун ознайомила учасників семінару з системним підходом до організації методичної роботи з учителями району як шляху формування високої професійної компетентності педагогів.
Досвідом організації науково-методичної роботи з учителями суспільних дисциплін з історичного краєзнавства та з використання регіонального історичного компоненту на уроках історії у школах району поділилася методист РМК Л.М. Дмитрів. Великий інтерес викликав досвід використання педагогами району хмарних технологій.
Cучасний історико-технологічний проект «Віртуальний музей села Васильківці «Люби і знай свій рідний край» презентувала директор спеціалізованої школи І-ІІІ ст. з поглибленим вивчення інформаційних технологій та технологічних дисциплін с. Васильківці С.А. Байталюк (див.: http://vschool.com.ua/roboty-uchniv/proekt-virtualnyi-muzei).
Начальник наукового відділу природного заповідника «Медобори» Я.І. Капелюх здійснив для присутніх віртуальний екскурс «Стежками природного заповідника «Медобори», з історичною  реконструкцією подій ХІ – ХІІІ століття на території городища-святилища Бохіт, місця, де в давнину розташовувався  всесвітньовідомий Збруцький ідол.
Голова районного методичного об’єднання, заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст. села Красне М.Р. Дрозда дав майстер-клас на тему «Методичні прийоми у роботі з учителями суспільних дисциплін на засіданнях клубу професійного спілкування та районного методичного об’єднання».
Підсумки семінару-практикуму підбив методист лабораторії суспільно-філологічних дисциплін Тернопільського ОКІППО І.Я. Букавин. Він, зокрема, зазначив, що на прикладі Гусятинського району добре помітно наскільки результативним є використання навчально-виховному процесі сучасних інформаційних технологій, налагодження партнерських стосунків і творчих зв’язків між методичними структурами, педагогами, науковцями та громадськістю. Учасники зібрання гідно оцінили напрацювання і досвід методичних структур Гусятинського району з представленої теми. За підсумками обласного семінару-практикуму вироблено відповідні рекомендації.

Немає коментарів:

Дописати коментар