18 березня 2015 року на
базі Тернопільського ОКІППО відбувся районний науковий семінар на тему «Формування предметних компетентностей та
організація рефлексивної діяльності, активної комунікації та співпраці учнів у
процесі вивчення курсу історії». Учасниками семінару стали: кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри нової і новітньої історії та методики викладання історії ТНПУ ім. В.Гнатюка, викладач кафедри педагогіки
і психології ТОКІППО Ігнатенко Наталія Віталіївна; методист з навчальних
дисциплін Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович;
24 учителі історії та правознавства Тернопільського району. Завданням зібрання
було підвищення фахового рівня методистів і вчителів історії з даної проблеми.
Кандидат педагогічних
наук Ігнатенко Наталія Віталіївна ознайомила учасників семінару з методичними
інноваціями в системі сучасного уроку історії, які сприяють формуванню високої професійної компетентності
педагогів. Методист
з історії Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович виступив
з питання «Використання
ІКТ для активізації комунікації та співпраці у процесі вивчення курсу історії»,
розкрив питання використання
педагогами району хмарних технологій навчання та використання презентаційного
та мультимедійного матеріалу на уроках історії.
«Формування
творчої особистості через форми і методи роботи на уроках історії (на прикладі
6 класу)» стало предметом виступу Кузишин Ліонії Володимирівни – вчителя
історії Прошівської ЗОШ І-ІІ ст., керівник методичного об’єднання вчителів історії району. Проблему «Формування предметних
компетентностей учнів у процесі вивчення курсу історії» розкрили Гошій Марія
Іванівна – учитель Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Табас Надія Семенівна – вчитель
Домаморицької ЗОШ І-ІІ ст..
Підсумки семінару підбив методист Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович. Він, зокрема, зазначив, що добре помітно наскільки результативним є використання у навчально-виховному процесі сучасних інформаційних технологій, налагодження партнерських стосунків і творчих зв’язків між вчителем та учнями в процесі роботи. Учасники зібрання гідно оцінили напрацювання і досвід виступаючих вчителів історії з представленої теми. За підсумками районного семінару вироблено відповідні рекомендації і розміщено матеріали на БЛОЗІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ І ПРАВОЗНАВСТВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ.
Підсумки семінару підбив методист Тернопільського районного методичного кабінету Кльоц Василь Ігорович. Він, зокрема, зазначив, що добре помітно наскільки результативним є використання у навчально-виховному процесі сучасних інформаційних технологій, налагодження партнерських стосунків і творчих зв’язків між вчителем та учнями в процесі роботи. Учасники зібрання гідно оцінили напрацювання і досвід виступаючих вчителів історії з представленої теми. За підсумками районного семінару вироблено відповідні рекомендації і розміщено матеріали на БЛОЗІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ І ПРАВОЗНАВСТВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ.
ІКТ (Кльоц В.І.)
Александр Македонський (Кузишин Л.В.)
Презентація доповіді (Гошій М.І.)
Немає коментарів:
Дописати коментар