17
грудня 2014 року в Тернопільському ОКІППО відбувся обласний семінар-практикум
на тему «Системний підхід до історико-краєзнавчої роботи з педагогічними
кадрами Гусятинського району». Учасниками семінару стали методисти районних
(міського) методичних кабінетів, Тернопільського КМЦ, які відповідають за
викладання суспільних дисциплін. Завданням зібрання було підвищення фахового
рівня методистів і вчителів історії з даної проблеми.
І
теоретична, і практична частини заходу викликали велике зацікавлення.
Завідувач
Гусятинського районного методичного кабінету Г.Й. Цвігун ознайомила учасників
семінару з системним підходом до організації методичної роботи з учителями
району як шляху формування високої професійної компетентності педагогів.
Досвідом
організації науково-методичної роботи з учителями суспільних дисциплін з
історичного краєзнавства та з використання регіонального історичного компоненту
на уроках історії у школах району поділилася методист РМК Л.М. Дмитрів. Великий
інтерес викликав досвід використання педагогами району хмарних технологій.
Cучасний
історико-технологічний проект «Віртуальний музей села Васильківці «Люби і знай
свій рідний край» презентувала директор спеціалізованої школи І-ІІІ ст. з
поглибленим вивчення інформаційних технологій та технологічних дисциплін с.
Васильківці С.А. Байталюк (див.: http://vschool.com.ua/roboty-uchniv/proekt-virtualnyi-muzei).
Начальник
наукового відділу природного заповідника «Медобори» Я.І. Капелюх здійснив для
присутніх віртуальний екскурс «Стежками природного заповідника «Медобори», з
історичною реконструкцією подій ХІ –
ХІІІ століття на території городища-святилища Бохіт, місця, де в давнину
розташовувався всесвітньовідомий
Збруцький ідол.
Голова
районного методичного об’єднання, заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст. села Красне
М.Р. Дрозда дав майстер-клас на тему «Методичні прийоми у роботі з учителями
суспільних дисциплін на засіданнях клубу професійного спілкування та районного
методичного об’єднання».
Підсумки
семінару-практикуму підбив методист лабораторії суспільно-філологічних
дисциплін Тернопільського ОКІППО І.Я. Букавин. Він, зокрема, зазначив, що на
прикладі Гусятинського району добре помітно наскільки результативним є використання
навчально-виховному процесі сучасних інформаційних технологій, налагодження
партнерських стосунків і творчих зв’язків між методичними структурами,
педагогами, науковцями та громадськістю. Учасники зібрання гідно оцінили
напрацювання і досвід методичних структур Гусятинського району з представленої
теми. За підсумками обласного семінару-практикуму вироблено відповідні рекомендації.
Немає коментарів:
Дописати коментар